www.makeapresent.lt elektroninė parduotuvė remiasi Lietuvos Respublikos įstatymais, todėl taip pat vykdo prekių grąžinimo politiką. Įsigytus produktus galima grąžinti įmonei, šiais atvejais:
-
Jeigu Jūsų gauta prekė neatitiko tos, kurią įsigijote elektroninėje parduotuvėje.
-
Jeigu prekės dydis Jums netinka ar nepatiko prekės išvaizda, siūlome Jums ją pakeisti (reikės mokėti tik už kitos prekės pristatymą).
-
Vadovaudamiesi Lietuvos Respublikos įstatymais, suteikiame klientui galimybę grąžinti įsigytą prekę – procesui įgyvendinti, kaip ir yra nurodyta, suteikiame 14 (keturiolika) dienų. Laikotarpis yra pradedamas skaičiuoti nuo tada, kai siunta yra pristatyta kurjerių arba nuo to momento, kai siunta yra atsiimta pirkėjo.
-
Įspėjame, jog prekės, kurias norite grąžinti, privalo būti nenaudotos, nepraradusios pirminės – prekinės išvaizdos, vizualinių bruožų (Išskyrus atvejus, kai prekė yra brokuota arba su defektu). Pakuotė taip pat turi būti nepažeista, nesugadinta, nedeformuota. Pastaba – atidaryta pakuotė nėra įvardijama, kaip pažeidimas, jeigu tikslas buvo įsitikinti, jog gautas daiktas atitinka elektroninėje parduotuvėje nurodytą aprašymą.
-
Grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas.
-
Grąžinant prekę labai prašome užpildyti prekės grąžinimo aktą.
-
Mūsų elektroninė parduotuvė įsipareigoja, gavusi grąžinta prekę, kompensuoti pinigus per 7 – 10 darbo dienas.
-
Klientui, panorusiam gautą prekę pakeisti kita, galioja produkto pristatymo terminai, esantys elektroninės parduotuvės nuostatuose.
-
Pagal teisės aktą negali būti grąžintos arba keičiamos šios prekės: parfumerijos, kosmetikos ir tualetiniai preparatai. Prekės, kurios gaminamos pagal individualų užsakymą. Naktiniai (chalatai, naktinės suknelės) remiantis LR apatinių drabužių grąžinimo tvarka ir taisyklėmis bei higienos normomis – negrąžinami taip pat.
-
Pirkėjas, kuris grąžina nepatikusias arba netikusias prekes, turi apmokėti pats patirtas tiesiogines prekių grąžinimo išlaidas.
Netikusią prekę paprašysime mums išsiųsti į vieną iš žemiau pateiktų paštomatų:
- LP Express savitarnos terminalas: Gilužio g. 5 Maxima paštomatas (Pilaitė), Vilnius.
- OMNIVA savitarnos terminalas: Gilužio g. 5 Maxima paštomatas (Pilaitė), Vilnius.
- DPD savitarnos terminalas: Gilužio g. 5 Maxima paštomatas (Pilaitė), Vilnius.
Siuntinį adresuokite:
UAB VESO
Pasirinktas siuntų terminalas su jo adresu.
Kontaktinis telefono numeris: +370 60086700
• Į siuntinį prašysime įdėti pirkimo dokumentą, kuriame turite nurodyti priežastį, jog prekė netiko ir norite grąžinti arba keisti netikusį rūbą.
• Sugrįžus siuntinukui per artimiausias 7-10 d.d. grąžinsime pinigus arba pakeisime prekę kita.