Atsiliepimai

Atsiliepimai

  • Išskirtinai magiško kvapo Kubos naktys, žvakės ir namų kvapo rinkinys, kurį gavau dovanų iš Make a Present. Noriu pagirti už dovanos įteikimo originalumą ir gebėjima nustebinti netikėtai, bet labai maloniai. Oo kvapas, norisi užuosti vėl ir vėl. Ačiū!

www.makeapresent.lt elektroninė parduotuvė remiasi Lietuvos Respublikos įstatymais, todėl taip pat vykdo prekių grąžinimo politiką. Įsigytus produktus galima grąžinti įmonei, šiais atvejais:

  • Jeigu Jūsų gauta prekė neatitiko tos, kurią įsigijote elektroninėje parduotuvėje.

  • Jeigu prekės dydis Jums netinka ar nepatiko prekės išvaizda, siūlome Jums ją pakeisti  (reikės mokėti tik už kitos prekės pristatymą).

  • Vadovaudamiesi Lietuvos Respublikos įstatymais, suteikiame klientui galimybę grąžinti įsigytą prekę – procesui įgyvendinti, kaip ir yra nurodyta, suteikiame 14 (keturiolika) dienų. Laikotarpis yra pradedamas skaičiuoti nuo tada, kai siunta yra pristatyta kurjerių arba nuo to momento, kai siunta yra atsiimta pirkėjo.

  • Įspėjame, jog prekės, kurias norite grąžinti, privalo būti nenaudotos, nepraradusios pirminės – prekinės išvaizdos, vizualinių bruožų (Išskyrus atvejus, kai prekė yra brokuota arba su defektu). Pakuotė taip pat turi būti nepažeista, nesugadinta, nedeformuota. Pastaba – atidaryta pakuotė nėra įvardijama, kaip pažeidimas, jeigu tikslas buvo įsitikinti, jog gautas daiktas atitinka elektroninėje parduotuvėje nurodytą aprašymą.

  • Grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas.

  • Grąžinant prekę labai prašome užpildyti prekės grąžinimo aktą.

  • Mūsų elektroninė parduotuvė įsipareigoja, gavusi grąžinta prekę, kompensuoti pinigus per 7 – 10 darbo dienas.

  • Klientui, panorusiam gautą prekę pakeisti kita, galioja produkto pristatymo terminai, esantys elektroninės parduotuvės nuostatuose.

  • Pagal teisės aktą negali būti grąžintos arba keičiamos šios prekės: parfumerijos, kosmetikos ir tualetiniai preparatai. Prekės, kurios gaminamos pagal individualų užsakymą. Naktiniai (chalatai, naktinės suknelės) remiantis LR apatinių drabužių grąžinimo tvarka ir taisyklėmis bei higienos normomis – negrąžinami taip pat.

  • Pirkėjas, kuris grąžina nepatikusias arba netikusias prekes, turi apmokėti pats patirtas tiesiogines prekių grąžinimo išlaidas.

Netikusią prekę paprašysime mums išsiųsti į vieną iš žemiau pateiktų paštomatų:

  • LP Express savitarnos terminalas: Gilužio g. 5 Maxima paštomatas (Pilaitė), Vilnius.
  • OMNIVA savitarnos terminalas: Gilužio g. 5 Maxima paštomatas (Pilaitė), Vilnius.
  • DPD savitarnos terminalas: Gilužio g. 5 Maxima paštomatas (Pilaitė), Vilnius.

Siuntinį adresuokite:

UAB VESO
Pasirinktas siuntų terminalas su jo adresu.
Kontaktinis telefono numeris: +370 60086700

•  Į siuntinį prašysime įdėti pirkimo dokumentą, kuriame turite nurodyti priežastį, jog prekė netiko ir norite grąžinti arba keisti netikusį rūbą.

•  Sugrįžus siuntinukui per artimiausias 7-10 d.d. grąžinsime pinigus arba pakeisime prekę kita.